Markéta Báťová



marketa.batova@centrum.cz

7 pocitů, které nám poškozují zdraví

24.09.2014 09:34

Nedávno jsem zažila jednu věc, už jsem poměrně dlouho zdravá a tím, že jsem své dceři dávala bylinky ( jitrocel a bez ze zahrady a lesa ) je zdravá i ona. Děti jsou na stresy více vnímavé, proto také častěji onemocní. Bylinky jim pomohou to překonat, vylepšit imunitu, ale zpátky. Nedávno mě začínalo bolet v krku, hned mi bylo jasné proč. Tou dobou jsem měla jakési nevyřešené problémy s osobou, kterou mám ráda, ale která nebyla ke mně vůbec... upřímná, a pak jsem se to dozvěděla. Začalo mě bolet v krku a otíkat mi hlasivky, špatně jsme i mluvila. Příčina byla jasná, něco mi leze krkem, hned jsem věděla co. Proto jsem té osobně zavolala a všechno si s ní vyjasnila. Druhý den bylo po bolesti a hlas se vrátil do normálu... Lidé toto neumí vnímat, radši si vezmou společností naordinovaný chemický nesmysl, který sice otupí něco, co vás bolí, ale nevyléčí ho. Vyléčí vás odpočinek, být v klidu a pohodě a NESTRES. Od té doby se řídím tím, že musím zachovávat svoji duši v klidu a pohodě, je mi mnohem líp. A když mě něco štve, pak jdu a vyřeším to, aby už to nemělo žádný vliv na moji psychiku a zdraví. Mými největšími zdravotními problémy jsou bolest v krku. Ano leze mi něco či někdo krkem nebo žaludeční trable, to je příčina ze strachu. Od té doby, co to vnímám, jsou problémy rychle pryč. Proto si uvědomte, jaké "nemoci" vás nejvíce trápí, zjistite si, s čím to souvisí, jaký to má vliv a snadno tomu budete předcházet tím, že se těmto situacím vyvarujete nebo si na ně dáte jednoduše větší pozor.

 7 POCITŮ, KTERÉ NÁM POŠKUZUJÍ ZDRAVÍ