Markéta Báťová



marketa.batova@centrum.cz

Olegův rok aneb vstříc novým zítřkům se zaprášeným štítem

06.01.2014 08:21

Cejtím, že přelom roku není jen kalendářní věc, ale že je to i jakási sebeočista. Jakoby jste ten starej rok ze sebe částečně setřásli, a s novým čistým štítem šli do novýho roku. Jenže ten novej štít nemůže být logicky čistej úplně, je zašpiněnej minulým rokem. Já jsem ho měl zašpiněnej třeba tím, že jsem nedodělal knížku povídek, kterou mám rozepsanou. A že jsem nedodělal pro koncerty deset písniček s Try Duby (máme jen sedm), jak jsem chtěl. A že jsem nenahrál Los Homols a spol. A tak mám vizi do 2014. Dodělat knížku, ještě dosložit tři písničy pro 3D... A co hlavní - kluci, mí synkové drazí mě hlídají, abych se neflákal. A tak mě svorně tlačí do toho, abych nahrával svý písničky a zakonzervoval je tak. Matěj (pozn.: syn Olega Homoly a kytarista z kapely Wohnout ) mi momentálně teď tak sedl na záda, že ještě než odjede do Indie, musím s ním nahrát základy pro cédéčko Los Homolos. Máme na to týden... uf. Bude nás to bavit, ale bude to hektický.

Oleg Olegovič Olegov